fbpx

Termeni si conditii de utilizare

Termeni si conditii 

Termenii si conditiile descrise in aceasta sectiune se aplica vanzarilor efectuate prin intermediul magazinului virtual www.saltele-confort.ro, aflat in proprietatea S.C. Confort Line Design SRL, denumit in continuare VANZATOR.

Orice persoana, atat persoana fizica cat si juridica, care comanda produse prin intermediul magazinului virtual www.saltele-confort.ro se obliga sa accepte si sa respecte acesti termeni si conditii si este denumita in continuare CLIENT.

Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila, fara ca aceste modificari sa afecteze comenzile efectuate si achitate.

Imaginile produselor prezentate in acest site, au scop informativ si descriptiv! Aspectul se poate schimba fara o notificare prealabila, fara a influenta costul produselor comandate si achitate sau calitatea produselor prezentate!

OBLIGATIILE VANZATORULUI

  • Sa livreze clientului produsul/produsele comandate
  • Produsele care beneficiaza de garantie vor fi insotite de Certificatul de Garantie ce cuprinde conditiile de garantie si declaratie de conformitate.
  • Vanzatorul are obligatia de a-i trimite clientului toate aceste documente insotitoare.
  • Sa emita factura fiscala cu datele mentionate de catre client in comanda.

OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

  • Cumparatorul trebuie sa verifice produsul comandat in momentul receptionarii acestuia de la curier.
  • Sa verifice atent ambalajul, starea produselor comandate precum si documentele insotitoare, iar daca oricare dintre situatiile amintite nu corespund cu mentiunile aferente clientul are obligatia de a le consemna in documentul de primire.
  • Sa notifice vanzatorul pentru orice alterare a ambalajului sau produsului la momentul ridicarii, sau pentru lipsa documentelor necesare.

GARANTIA PRODUSELOR

  • Produsele puse la vanzare beneficiaza de garantie. Conditiile de garantie trebuie, in mod obligatoriu, respectate de catre client pe intreaga perioada a termenului de garantie, pentru ca aceasta sa nu isi piarda efectul.
  • Pe toata durata perioadei de garantie, clientul are dreptul, in mod gratuit, la reparatii a unor defectiuni de fabricatie, eventual de inlocuire, daca aceasta se impune. 
  • Este obligatorie asezarea saltelelor pe suprafete plane si dure, sau somiere lamere, inainte de folosire! Saltelele ce sunt livrate sub forma de rola, necesita un minim de 24ore intise de la desfacere, timp de refacere,
  • inainte de prima utilizare.
  • Vanzatorul are dreptul sa refuze garantia la produse daca aceasta prezinta urme neconforme de utilizare sau urme de lichide neigienice (pete de urina, sange, etc)

  1. Datele de identificare

1.1 S.C. Confort Line Design SRL, cu sediul social in Chechis, strada Principala nr.183, Maramures, Romania, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J 40/12581/2002, CUI 15065733, atribut fiscal RO.

  1. Modalitati de achizitionare a produselor. Comanda

2.1 Orice client poate inregistra comenzi pe site, prin adaugarea produsele dorite in cosul de cumparaturi si urmand pasii de finalizare a comenzii.

2.2 Orice produs comandat si achitat online, atrage dupa sine rezervarea produsului. In cazul in care produsele au fost adaugate in cosul de cumparaturi, fara finalizarea comenzii, si plata produsului, acest lucru nu atrage dupa sine si rezervarea acestora.

2.3 Prin plasarea unei comenzi catre S.C. Confort Line Design S.R.L. acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul document este acceptat, contractul incepandu-si efectele de la momentul confirmarii comenzii.

  1. Pretul produselor.

3.1 Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA (19%). Acestea sunt valabile in momentul comandarii lor. Preturile afisate nu contin nici taxa de timbru verde nici si taxa de transport.

3.2 La produsele care au deja reduceri nu se pot cumula sau aplica alte reduceri.

3.3 Toate platile facute online sunt securizate, toate datele inserate fiind protejate. Pentru mai multe informatii despre modalitatile de plata, click aici.

  1. Informatii despre livrare

4.1 Costul de livrare va fi suportat de catre client. Clientul are la dispozitie 14 zile de la data de cand produsul comandat a ajuns in proprietatea sa de a renunta unilateral la comanda (sau un alt termen daca legea dispune altfel). Aceasta inseamna ca in urma acceptarii produselor comandate clientul are la dispozitie un termen limitat de a returna produsele comandate.

  1. Dreptul la retragere contractuala, retur produs si returnare plata

5.1 Dreptul de retragere/Returnare se aplica exclusiv persoanelor fizice.
In baza art. 9 alin. 1 din OG nr.34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul/Clientul are dreptul de a se retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intra el, sau o parte terta indicata de catre acesta, alta decat transportatorul,in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

5.2 Returnarea unui produs primit deteriorat, cu ambalajul desfacut sau deteriorat, fara sa existe un proces verbal de constatare emis de firma de curier nu este posibila!

5.3 Consumatorul va suporta costul legat de returnarea produselor.
5.4 Consumatorul, inainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), trebuie sa informeze SC CONFORT LINE DESIGN SRL, in scris, cu privire la decizia sa de returnare.
Consumatorul va solicita CONOFRT LINE DESIGN un formular de retur. Va completa online acest formular. Va returna produsul comandat, alaturi de formularul completat imprimat si semnat.
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul solicitării. 
Produsul trebuie predat curierului, în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur completat.
Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de retur trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul nostru. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului.

IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT).
Termenul de returnare a produselor este de 14 zile
(exceptie fac acele produse in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada).

5.5 Returnarea unui produs comandat poate fi efectuata in mod unilateral de catre client numai in urmatoarele cazuri:

  • Produsul este sigilat in ambalajul original, insotit de eticheta de fabricatie a producatorului;
    Perioada de retur pentru orice produs care nu a fost desigilat din ambalajul original este de 14 zile calendaristice.
    Dat fiind faptul ca fiecare dintre dumneavoastra doriti sa achizitionati un produs igienic, nefolosit de alt comparator, care sa nu va afecteze sanatatea, testarea saltelelor se realizeaza in shoowroomul nostru sau se poate realiza fara desigilarea totala a produsului, cu folia de plastic nedeteriorata.
  • SALTELELE sigilate furnizate de Confort Line Design nu pot fi returnate nesigilate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena conform art.16 din OUG 34/2014.
  • Produsul nu prezinta deformari in urma manipularii sau depozitarii incorecte efectuate din partea clientului
  • Produsul comandat nu este catalogat cu dimensiune atipica. Pentru saltele dimensiunile standard (care nu sunt atipice) sunt urmatoarele: 80*200, 90*200, 100*200, 140*200, 160*200, 180*200 cm.
  • Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de documentele primite la vanzarea marfii. Acestea sunt: Factura fiscala si/sau bon fiscal si  certificat de garantie;
  • In cazul exceptional si de comun acord cu consumatorul, salteaua care a fost desigilata si utilizata, pentru a putea fi returnata se va retine  25% din valoarea produsului.
  • Produsele se vor returna la adresa CONFORT LINE DESIGN SRL. 

    Transportul produselor retur pana la depozitul Confort Line Design va fi achitat de catre client
    .

5.6 Personalul CONFORT LINE DESIGN nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

  1. VERIFICAREA PRODUSELOR

6.1 La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea. Indiferent de optiunea selectata de dvs, este necesara notificarea CONFORT LINE DESIGN cu privire la problemele aparute la livrare.

6.2 Returnarea unui produs primit deteriorat, cu ambalajul desfacut sau deteriorat, fara sa existe un proces verbal de constatare emis de firma de curier nu este posibila! Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule!

  1. RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

     

7.1 Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.

7.2 Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor, sau a refuza returul!

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

7.3 Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră!

  1. Garantia produselor

8.1 Toate saltelele beneficiaza de garantie 60 luni, de la data primirii produsului de catre client. Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai.
Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite in cele ce urmeaza ’’Consumator’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.

8.2 Producatorul garanteaza ca toate produsele isi vor indeplini functiile, daca se respecta urmatoarele instructiuni:

  • NU se curata salteaua cu produse umede si uscarea cu fierul de calcat;

  • este recomandata schimbarea pozitiei saltelei o data la 12 luni si rotirea acesteia Nord, Sud, Est, Vest la fiecare 3 luni;

  • trebuie respectata valoarea maxima a masei corporale recomandata de producator pentru fiecare produs in parte

8.3 Garantia nu se acorda pentru produsele pentru care utilizatorul nu a respectat instructiunile de utilizare. Detaliite sunt existente pe eticheta sau in fisa de garantie a produsului.
In situatia unor eventuale defecte ale unui produs aflat inca in perioada de garantie, Producatorul garanteaza repararea produsului. Cumparatorul va transmite produsul spre reparare/inlocuire Vanzatorului, in conformitate cu Legea 449/2003.
In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre client. Clientul este responsabil pentru ambalarea produsului si pentru pregatirea acestuia pentru transport.

8.4 Termenul de remediere a defectelor produselor (aflate in perioada de garantie) este de 20 de zile lucratoare, din ziua primirii reclamatiei. Reclamatia/sesizarea trebuie trimisa in scris pe adresa societatii.

  1. Documente contractuale

Prin inregistrarea unei  comenzi pe siteul nostru www.saltele-confort.ro sau www.facebook.com/salteleconfortline, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Acceptarea si confirmarea comenzii se va face telefonic sau prin e-mail.

     Producatorul poate modifica cantitatea bunurilor din comanda doar pentru motive ce pot fi justificate. Orice modificare se va face prin instiintarea Cumparatorului la adresa de e-mail furnizata de acesta sau la numarul de telefon, acestuia din urma fiindu-i returnata suma achitata, daca este cazul.

     Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.

  1. Forta majora

SC CONFORT LINE DESIGN SRL nu se face raspunzatoare de neexecutarea la termen si/sau de executarea necorespunzatoare a oricarei obligatii care ii revine daca aceasta a fost cauzata de forta majora sau de caz fortuit. Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre SC CONFORT LINE DESIGN SRL.