Returnarea produselor

Dreptul la retragere contractuala, retur produs si returnare plata

1. Dreptul de retragere/Returnare se aplica exclusiv persoanelor fizice.
In baza art. 9 alin. 1 din OG nr.34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul/Clientul are dreptul de a se retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intra el, sau o parte terta indicata de catre acesta, alta decat transportatorul,in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

2. Consumatorul va suporta costul legat de returnarea produselor.
3. Consumatorul, inainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), trebuie sa informeze SC CONFORT LINE DESIGN SRL, in scris, cu privire la decizia sa de returnare.
Consumatorul va solicita CONOFRT LINE DESIGN un formular de retur. Va completa online acest formular. Va returna produsul comandat, alaturi de formularul completat imprimat si semnat.
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul solicitării. 
Produsul trebuie predat curierului, în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur completat.
Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de retur trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul nostru. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului.

IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT).
Termenul de returnare a produselor este de 14 zile
(exceptie fac acele produse in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada).

4. Returnarea unui produs comandat poate fi efectuata in mod unilateral de catre client numai in urmatoarele cazuri:

  • Produsul este sigilat in ambalajul original, insotit de eticheta de fabricatie a producatorului;
    Perioada de retur pentru orice produs care nu a fost desigilat din ambalajul original este de 14 zile calendaristice.
    Dat fiind faptul ca fiecare dintre dumneavoastra doriti sa achizitionati un produs igienic, nefolosit de alt comparator, care sa nu va afecteze sanatatea, testarea saltelelor se realizeaza in shoowroomul nostru sau se poate realiza fara desigilarea totala a produsului, cu folia de plastic nedeteriorata.
  • SALTELELE sigilate furnizate de Confort Line Design nu pot fi returnate nesigilate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena conform art.16 din OUG 34/2014.
  • Produsul nu prezinta deformari in urma manipularii sau depozitarii incorecte efectuate din partea clientului
  • Produsul comandat nu este catalogat cu dimensiune atipica. Pentru saltele dimensiunile standard (care nu sunt atipice) sunt urmatoarele: 80*200, 90*200, 100*200, 140*200, 160*200, 180*200 cm., si DOAR pentru 20cm inaltime saltea! Orice alta inaltime de saltea este produs atipic!
  • Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de documentele primite la vanzarea marfii. Acestea sunt: Factura fiscala si/sau bon fiscal si  certificat de garantie;
  • In cazul exceptional si de comun acord cu consumatorul, salteaua care a fost desigilata si utilizata, pentru a putea fi returnata se va retine  25% din valoarea produsului.
  • Produsele se vor returna la adresa CONFORT LINE DESIGN SRL. 

    Transportul produselor retur pana la depozitul Confort Line Design va fi achitat de catre client
    .

5. Personalul CONFORT LINE DESIGN nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. 

VERIFICAREA PRODUSELOR

6.1 La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea. Indiferent de optiunea selectata de dvs, este necesara notificarea CONFORT LINE DESIGN cu privire la problemele aparute la livrare.

6.2 Returnarea unui produs primit deteriorat, cu ambalajul desfacut sau deteriorat, fara sa existe un proces verbal de constatare emis de firma de curier nu este posibila! Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule!

7. RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT 

7.1 Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.

7.2 Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor, sau a refuza returul!

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră!

5% Reducere
10% Reducere
Data viitoare
20% Reducere
10% Reducere
20% Reducere
Alta data
Nu ai noroc azi
5% Reducere
50% Reducere
Fara premiu
10% Reducere
Sansa ta sa castigi un premiu!
Enter your email address and spin the wheel. This is your chance to win amazing discounts!
Our in-house rules:
  • One game per user
  • Cheaters will be disqualified.